28 Şubat 2020 Cuma

Couleur Caramel Compact Fondöten

 Herkese merhaba ;)
 Yeni bir yazı, yeni bir ürün ve ben :) Bugün ki başrol oyuncumuz kullandığım ve hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım Couleur Caramel Compact Fondöten.


    Bu fondöteni nette bambaşka bir şey ararken, tesadüfen görmüştüm. Organik olması dikkatimi çekmişti. Biraz araştırıp, denemeye karar vermiştim. Yapmıştım, etmiştim diyorum, çünkü aylar önce aldım ve hâlâ kullanıyorum. Yorumlamak için yeteri kadar deneyim sahibi olduğumu düşünüyorum. 
    Ürünü satın almadan önce deneme fırsatım olmadı. Internet üzerinden rengine karar verdim. Keşke deneme fırsatım olsaydı, öyle alsaydım. Cildimle fondötenin rengi bütünleşmedi. Sebebi ise; ne yazık ki ürün oksitleniyor. Zaten ten rengimden yarım ton koyu olan ürün; oksitlenince iyice farklı bir hâl alıyor. Nasıl anlatsam hani böyle moraliniz bozulur, yüzünüze bir karanlık çöker ya, öyle bir şey işte. Bunu bir nebze de olsa azaltmak için; açık ton bir pudrayla, yüzümün yüksek noktalarını aydınlatıyorum.


Sevdiğim özellikleri de oldu elbette. Bunlar ;
• Sivilce, siyah nokta vb. durumlara sebebiyet vermedi.
• Pudralı bir bitişi var.
• Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru.
• Cildiniz yağlı değilse; yerinden oynamıyor.
• Üzerine sürülen toz ürünler güzel dağılıyor.


Ben bu ürünü kullanacaksam; baz kullanmıyorum. Bunun yerine cildimi güzelce nemlendiriyorum. O yüzden bazlı nasıl sonuçlar çıkar bilemiyorum. Ama bazsız da gayet başarılı bir kalıcılık sağlıyor.
Yalnız burun üstü yağlanınca, direkt dağılıyor. Parçalı bir görüntü ortaya çıkıyor. Karma yağlı ise cildiniz, pudrayla sabitlemek gerekiyor.


Ürünü kullanma şeklim ise tüm yüze direkt sürüyorum. Sonrasında fırçayla dağıtıyorum. Sünger kullanmayı sevenlerden değilim. Kullandığım fırçalar genellikle; real techniques expert face brush ve nascita 136 kapatıcı fırçası. Bu fırçayla fondöten uygulamayı seviyorum. Hem güzel uygulayıp, hem de ürün yemiyor. Acelem yoksa aheste aheste dağıtıyorum ürünü.


Ülkemizde sanırım sadece bu dört rengi var. Bendeki rengi 14 numara Golden Beige rengi.
Ürünün bir güzel özelliği daha, ambalajı geri dönüştürülebilir kartondan yapılmış.
Ürün bileşenleri %100 doğal içeriklerden oluşuyor. %20 si ise organik tarımdan elde edilen içerikler. Içerik listesi bu şekilde;


         Yarı mat bitişli olması neticesinde ; hoş bir ışıltı veriyor, ama yaldır yaldır da parlamıyorsunuz aynı zamanda. Acelem varsa tüm yüze sürmelik, ilk tercihim bu fondöten oluyor. Renk eşitlemede az bir miktarı bile yeterli oluyor.  
      Ürün gayet bereketli az ürünle, oldukça yüksek kapatıcılık elde ediyorum. Kremsi dokusunu sevdim. Ama oksitlenme benim için büyük problem, o yüzden bir daha almam.


Yukardaki fotoğrafta gün ışığında ve bazsız hâli ürünün.
       Sizler ne düşünüyorsunuz bu fondöten hakkında ? Kullananlar ya da kullanmayı düşünenler varsa, yorum yaparsanız sevinirim. Görüşmek üzere.


#fondoten #couleurcaramel #beauty #makeup  

 Benim satın aldığım yer için buraya tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder