14 Şubat 2020 Cuma

Isana Aktiv Serum Hyaluron Triple

Bu serum; 30 ml ve damlalıklı cam şişe formundadır. Serumun içinde; üç farklı moleküler ağırlıkta hyaluronik asit bulunmaktadır. Farklı moleküler boyutta hyaluronik asit bulunması, her zaman için ürün hanesine artı puan yazdırır. Çünkü, cildin alt katmanlarına inebilme özelliğine sahiptir.



Tek moleküler ağırlıkta hyaluronik asit bulunan serum kullandığımızda ; eğer nemsiz bir ortamdaysak, sürdüğümüz serum; suyu havadan alamayacağı için, ciltten çekmeye başlar. O yüzden farklı molekül ağırlıklarında olması önemlidir.
Ağırlığının tam bin katı suyu kendine çekebilir, cilt üzerinde bir nem bariyeri oluşturan hyaluronik asitin, güçlü nemlendirme özelliğini de burdan gelmektedir.



Ben bu serumda üçüncü şişeme geçtim. Çok severek kullanıyorum. Rossmann indirimine denk gelirseniz, gayet uygun fiyatlı ve iyi iş çıkaran bir ürüne sahip olursunuz. Ürünün şişesinde son kullanma tarihinin yazması da bir artı elbette. Ürün vegan aynı zamanda.




Cilt için hayati öneme sahip iki şey var.
Birincisi nem, ikincisi güneş koruması. Bunları yapmıyorsak, boşa kürek çekiyoruz demektir. Bu arada bol su içmek, sağlığımıza dikkat etmek ve düzeni uyku da çok şeyi değiştirir.




Peki serumu nasıl kullanmalıyız ? Temizleme, tonikleme ya da serum öncesi ne kullanıyorsanız bunları yaptıktan sonra;
Cildimize nemlendirici bir tonik ya da esans uyguladıktan hemen sonra, yani cildimiz henüz ıslakken uyguluyoruz. Kuru cilde uyguladığımızda, ürün alt tabakalara yeterince ulaşamıyor, yüzeyde kalıyor.
" Yapış yapış kaldı, hiçbir işe yaramadı. " diye düşünürseniz, nedeni kesinlikle budur.
Cildin yüzeyinde çok az yapışkanlı his bırakıyor, ama beni pek rahatsız etmedi çünkü çok uzun sürmüyor.

 

    Damlalıklı şişesi olduğu için hem hijyenik, hem de kullanımı kolay oluyor. Ben avuç içine bazen bir, cildimin ihtiyacına göre de, artı yarım damlalık daha boşaltıyorum. Ordan parmak uçlarımla alıp yüzüme ve boynuma sürüyorum. Uyguladıktan sonra silikonlu yüz temizleme cihazıyla üstünden masaj yapıyorum. Bu şekilde serumu altlara doğru ittiğimi düşünüyorum.
Sabah ve akşam olmak üzere iki kez kullanılması öneriliyor. Eskiden pul pul olan cildim düzeldi. Ayrıca yüzüme dokunduğumda önceden hissettiğim kuruluk hissi artık yok ve cildimdeki nemi hissedebiliyorum. Serumdan memnunum , ancak sürekli aynı ürünleri kullanmanın sonucunda tolerans geliştiğini düşünüyorum. Başka ürünlerle dönüşümlü kullanmayı planlıyorum. Böyle bir ürün arıyorsanız; bir şans verin derim. Yorumlarınız benim için değerli. Soru ya da önerilerinizi bekliyorum. Pozitif kalın, mutlu kalın, görüşmek üzere.



#hyaluronikasit #serum #nem #isana #ciltbakimi #bakım 

Rossmann mağazalarından ya da burdan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder